11.11.2017

Sok z aronii czyli #superfood


Przypominało mi się dzisiaj, że w zamrażarce czeka na mnie aronia. Biorę się zatem za domowe przetwórstwo i wycisnę z niej sok :)

Nie wiem czy wiecie ale taki napój jest bogactwem wielu witamin i związków działających korzystnie na nasz organizm. Wzmacnia naczynia krwionośne, obniża poziom cholesterolu, wzmacnia wzrok, odżywia skórę, zwalcza wolne rodniki także jak widać lepiej być nie może !

Zdrowie pochodzące z natury jest o wiele cenniejsze niż suplementy diety :)
Pamiętajcie, że profilaktyka przede wszystkim a skoro mamy pod ręką taki superfood to dlaczego z niego nie skorzystać ?

Sok oczywiście robię bez dodatku cukru i kwasku cytrynowego. Czysty zostanie doprawiony miodem dopiero przed wypiciem. Może być dodany do wody albo herbaty. Powiem szczerze , że z aronią dopiero zaczynam zabawę bo zawsze wydawała mi się zbyt gorzka. Teraz już jestem mądrzejsza o cenną radę - aronia musi być przemrożona...albo na krzaku albo w zamrażarce , wtedy gubi swój cierpkawo gorzki posmak.

Dajcie znać czy Wy też robicie sok z aronii :)
Miłego...


2 komentarze:

  1. Aronia ma mnóstwo witaminy C. Gdy czuję, że mnie rozkłada to od razu piję herbatę z sokiem z aronii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomału i my zaczynamy pić soki, ale obecne pokolenia wolą kupne :/

    OdpowiedzUsuń