5.01.2018

Ultra violet

Wiecie, że istnieje coś takiego jak "kolor roku"?
Tak, tak...opiniotwórczy instytut Pantone co roku wybiera nam kolor, któremu podporządkowują się wszystkie możliwe branże.

W tym roku postawiono na FIOLET.

Moje pierwsze wrażenia były... łeeee...jakoś takoś niewyględnie będzie, ale po dłuższym zastanowieniu muszę przyznać , że chyba trafili w dziesiątkę bo dawno nie było fioletu na salonach. 
Całkiem twórczo zrobi się nam na salonach, w świecie designu, mody czy makijażu.
A czy równie twórczo będzie w naszych ogrodach?

Jeśli ulegamy modowym trendom albo i nie ulegamy ale lubimy zmiany i eksperymenty to w tym sezonie powinniśmy postawić właśnie na ultra violet. Kwiatów w tym kolorze znajdziemy od groma a i wśród warzyw mamy trochę fioletowych gości.

U mnie w ogrodzie już mam fioletowe kwiaty. Zresztą cała bylinowa rabata jest stworzona przez mnie w konwencji żółć - fiolet więc muszę się pochwalić, że podmiejski azyl będzie całkiem trendy w tym roku :)

A Wy jak się ustosunkujecie do Pantone'a ? Całkiem serio czy pół żartem ?

ps. mam jeszcze pytanie do blogerek ogrodniczek - wiecie może czy szykują się na wiosnę jakieś miłe spotkania ogrodnicze ? Wzięłabym swe dzieci i wpadła na małe roślinne ploteczki :) Dajcie znać jeśli macie jakieś namiary :)

Dobrego weekendu.


Moje ulubione wiosenne kwiaty w donicach

Szafirki od W.Legutko

Lobelia

Budleja od Szkółka Bylin Barcikowscy

Przegorzan od Szkółka Bylin Barcikowscy

Jarmuż Scarlet

Ostróżka od Szkółka Bylin Barcikowscy


2 komentarze:

  1. Ultra jest zdecydowanie bardziej nasycony niż 99% fioletowych roślin. Modni będą chyba musieli iść w dodatki ;)
    Co do spotkań, to Gardenia już za pasem, a na niej Forum Promotorów Ogrodnictwa (czyli blogerów, vlogerów, instagramowców itd.). A wieczorkiem aferek, ale to zdecydowanie bez dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz muszę myśleć - co z dziećmi zrobić ;)

      Usuń